Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Tak sangka betul review filem Transformer 3 Dark Of The Moon yang saya tulis pada 1 Julai 2011 dalam Blog Aku Dan Sesuatu ini telah keluar di MyNewsHub. 


Mungkin ramai yang tak tahu tentang laman web MyNewsHub ini. Actually MyNewsHub ini ialah portal berita dalam talian. Anda boleh mengetahui isu-isu semasa di laman web ini termasuklah isu politik, sukan, ekonomi, hiburan dan lain-lain. 


MyNewsHub ini dah jadi 1 sumber rujukan saya untuk mengetahui berita terkini sebab laman web ini laju juga update bila sesuatu isu atau peristiwa dalam negara berlaku. 


Inilah dia petikan artikel Transformers 3 Dark Of The Moon : Antara Pujian Dan Kritikan dalam MyNewsHub yang memetik review filem Transformers 3 Dark Of The Moon dalam Blog Aku Dan Sesuatu :- 




Memang tak sangka betul ada pihak yang menghargai pendapat saya sehingga mengambil kira pendapat saya untuk diketengahkan di ruang maya. 


Bagi saya, saya menulis untuk kepuasan sendiri dan suka berkongsi maklumat dengan pembaca semua. Sharing is caring kan. Memang terharu rasanya bila ada yang menghargai pendapat dan idea saya.


Apa-apa pun terima kasih banyak lah kepada MyNewsHub. Secara tidak langsung ia mempromosikan blog picisan ini. Kalau nak tengok full artikel boleh klik di sini Transformer 3 : Antara Pujian dan Kritikan.



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

amirah said...

perghhh..terbaik..

m said...

wahhh =D

hmm xsmpt tgk lg cite ni, at least bole bc review =)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget