Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Pasangan Sarah  telah dinobatkan sebagai juara @ pemenang Mari Menari Akhir (Final) musim ke 2 live 15 Julai 2011 yang telah bersiaran langsung dari Studio Astro Bukit Jalil.


Ini sekaligus menjadikan pasangan Nita muncul sebagai Naib Johan Mari Menari musim kedua.


Untuk rekod, kedua-dua pasangan yang layak ke final ini adalah pasangan adik beradik dan dari Sabah. Mereka melakukan tarian hindi, tarian latin dan tarian campuran rap & klasik melayu dalam kemuncak Mari Menari Akhir (Final).


Apa-apa pun Tahniah kepada pasangan Sarah dan kapten Ray yang muncul juara @ pemenang Mari Menari Akhir (Final) musim ke 2.


P/S : Entah kenapa Mari Menari musim ke 2 ini macam kurang ummph lah. Secara peribadi saya tak follow langsung. Tengok final je. Walaupun menggunakan Lisa Surihani sebagai pengacara tapi tetap tak dapat tambat hati saya untuk melekat depan TV....



Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget