Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Kira-kira 7 petang ini akan di adakan sesi latihan (training session) Arsenal live Asia Tour di Stadim Nasional Bukit Jalil Kuala Lumpur 12 Julai 2011. 


Dalam sesi latihan ini, para peminat Arsenal akan dapat menonton persediaan pemain Arsenal untuk perlawanan menentang skuad Bolasepak Malaysia.


Sesi ini juga akan digunakan pasukan Arsenal untuk menyesuaikan diri dengan permukaan padang di Stadium Nasional Bukit Jalil dan menyesuaikan diri dengan cuaca panas di Malaysia. 




Buat peminat Arsenal yang nak menyaksikan training session ini kena ada pas baru boleh masuk. Setakat ini confirm tak ada live di kaca tv untuk training session. Memang kena datang stadium kalau nak tengok. 


Perlawanan Malaysia VS Arsenal akan diadakan malam esok 13 Julai 2011 jam 8.45 malam. Para peminat Arsenal jangan lepaskan peluang keemasan ini menonton perlawanan ini stadium sebab rasanya tiada siaran langsung di kaca TV.


Semalam semasa sesi sidang media, Arsene Wenger mengakui tidak pernah mengetahui tentang skuad Malaysia. Tak tahulah nada beliau ini serius atau bergurau. 


Apa-apa pun ambil ini sebagai 1 sahutan cabaran untuk skuad Malaysia untuk buktikan kemampuan sebenar di atas padang.. Kalau kalah pun tak apa tapi biarlah kalah yang bermaruah..



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~  

Comments
3 Comments

3 comments:

Sharinginfoz said...

all the best Malaysia

Nazz@Purple said...

naz tak minat tgk bola..tp sebab malaysia lwn nak tgk gak ar..

Ms Haslina said...

rumah mmg dekat dgn stadium. tapi keadaan may buyung ini mmg tidak mengizinkan untuk ke stadium.
;((

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget