Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted




Buat semua pengguna internet Telekom Malaysia (TM) anda semua perlu bersedia dengan kemungkinan bahawa perkhidmatan internet anda mungkin mengalami gangguan dari 25 Julai hingga 31 Julai 2011.


Ini adalah kerana beberapa kerja peyelenggaraan yang melibatkan kabel bawah tanah SMW4 yang menyambungkan Malaysia ke Eropah yang akan dibuat pihak TM dalam tempoh berkenaan.


Dalam tempoh tersebut tersebut berkemungkinan para pengguna internet Telekom Malaysia (TM) akan mengalami pelayaran web yang sedikit lambat, termasuk masa ‘latency’ yang tinggi apabila mengakses laman-laman di Amerika Syarikat, Eropah dan juga Asia Utara.




Pada 26 Julai, pihak TM bakal mengemaskini rangkaian IPCORE mereka, di mana melibatkan perkhidmatan internet dan suara ke Hong Kong dan juga Tokyo manakala pada 30 Julai TM bakal mengemaskini rangkaian IPCORE ke Amerika Syarikat pula.


Walaubagaimanapun, menurut TM, beberapa langkah akan diambil untuk membolehkan para pengguna melayari internet tanpa sebarang masalah sepanjang tempoh tersebut. 


Oleh itu kalau tak mahu gangguan melayari internet dalam tempoh tersebut adalah lebih baik mengelakkan dari melayari laman web dari luar negara... 



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Ms Haslina said...

mmg layan internet malaysia jea.
;))

Noor Fatin said...

lama pulak tu.. hehe

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget