Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Video Seks Pemimpin Utama Pembangkang ?



BERITA TERGEMPAR


Satu rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin utama pembangkang dengan seorang wanita muda  didedahkan kepada pihak media pagi ini di hotel Seri Carcosa Negara pada 21 Mac 2011.


Pemilik video, Datuk T yang mendedahkan rakaman itu mendesak ahli politik berkenaan meletak jawatan dalam tempoh seminggu jika tidak mahu klip video pemimpin utama pembangkang  didedahkan kepada umum.




Video seks pemimpin utama pembangkang selama 20 minit itu ditayangkan untuk tontonan pihak media di Hotel Seri Carcosa Negara di ibu negara.


Sementara itu, Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan keras menafikan dakwaan bahawa beliau merupakan lelaki dalam video seks yang didedahkan pada 21 mac 2011 ini.




Anwar  berkata, lelaki dalam video itu "berperut buncit" berbanding beliau dan menyifatkan dakwaan seks itu sebagai "fitnah jahat" dan "jijik" yang "diselaras di peringkat kuasa tertinggi. 


Namun begitu ada beberapa perkara yang perlu di fikirkan bersama sebelum menuduh pemimpin pembangkang tersebut :-

  • Adakah seorang yang begitu terkenal dan menghadapi pertuduhan liwat akan nekad untuk mendapatkan khidmat seorang pelacur di sebuah hotel di tengah-tengah ibu negara?

  • Bagaimana bilik hotel itu itu mempunyai kemudahan rakaman yang begitu canggih sehingga video itu diambil daripada beberapa sudut.

  • Mengapakah Datuk T” hari ini sanggup menyewa kemudahan di Hotel Carcosa yang mempunyai kadar sewa paling mahal di Kuala Lumpur untuk mendedahkan video ini kepada pihak media?

  • Datuk T” menggambarkan dirinya sebagai ahli sebuah pertubuhan bukan kerajaan yang mahu menegakkan kebenaran tetapi  mengapa tidak diserahkan video itu kepada pihak berkuasa, termasuk Jabatan Agama Islam?

  • Kenapa harus tunggu seminggu atas alasan memberi peluang kepada pemimpin tersebut berundur secara terhormat?


Bukan maksud hendak membela pemimpin tersebut tetapi beberapa ada beberapa perkara yang meragukan tentang isu ini. Sama-samalah kita tunggu perkembangan isu yang akan dirungkai tak lama lagi..


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Mr feckry said...

jual beli la hukum Allah...kelak binasa la ia..

duit lebih penting dari agama kan..sebab tu baik sebar kat media dari bagi kat jabatan agama islam

sya said...

haha
hahaha
hahahaha



wait n see aje la

sahromnasrudin said...

Datuk T tue sape??? Tidur ke hahahahaa

Anonymous said...

Huh! I tak sebelah mana2 pihak (non partisan), pengundi atas pagar. Tapi kes TAYANG video ni buat aku terpikir, WOI SOMEBODY OUT THERE! BUAT REPORT POLIS CEPAT - 1)DATUK T BUAT TAYANGAN PORNOGRAFI KEPADA AWAM! 2)REPORT GAK YANG DATUK T ADA SIMPAN BAHAN LUCAH! KEMUDIAN DIA NAK SEBAR BAHAN LUCAH UNTUK ORANGRAMAI. Wah! Betapa lucahnya Datuk T! - Kenapa simpan, serah ajerlah kat polis! Konpius otak aku!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget