Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Busy Dengan Exam. Tak Dapat Update Blog



Hendak di maklumkan di sana saya dalam minggu exam ini. So kesuntukan masa nak update blog dan berblogwalking buat waktu ini. Masa itu emas kan.


Actually dah lepas 1 paper. Ada 2 lagi paper iaitu 3 Mac dan 7 Mac. Yang tinggal tu semuanya paper yang tough. So perlukan sedikit masa untuk mentelaah.




Tengok kat gambar di atas ni nak gelak rasanya. Maknanya nak study, kena jadi student dan mati. Kalau fikir balik ada benarnya juga. 


Terima kasihlah yang sudi singgah di blog ini. Pastikan anda meninggalkan jejak anda supaya lepas habis exam ini saya boleh berblogwalking di blog anda pula ya..


Wish me luck !


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
7 Comments

7 comments:

Miss PIJAOSIX said...

good luck ..:)

amirah said...

good luck ye..jgn stress2..

Sharinginfoz said...

all the best bro

intan.maisarah said...

hee~ ayuh kita berjuang demi test!

Mr feckry said...

relex..lu fokus je

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

goodluck
patutlaa x berapa rancak

Lagenda said...

Gud luck wokeh..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget