Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Minggu ini adalah minggu ke 8 Segmen  Jom Karaoke ini disiarkan. Kali ini nak tunaikan permintaan ejaMaria yang meminta lagu Datuk Siti Nurhaliza dan Kris Dayanti - Jika kau tak datang.


Sebelum kita sama-sama karaoke, jom kita berkenalan dengan ejaMaria ini dulu. Beliau ini seorang blogger yang kerap menerjah blog ini dan meninggalkan komen yang bernas.


Blog ejaMaria yang beralamat di http://ejamaria.blogspot.com/ banyak mengetengahkan isu-isu di persekitarannya contohnya kenaikan harga susu dan bershopping di Sogo.


Jom kita layan lagu yang di minta oleh beliau :-





Lirik :-

Jika kau tak datang
Jika kau ingkari
Aku sesali... sesali


Jika kau tak datang
Jika kau ingkari
Aku kan mencari lagi


Jika batas waktu yang kau berikan telah tiba
Tak ada alasan apapun yang ingin kudengar
Kamu harus datang
Saat-saat indah yang selalu kunanti-nanti
Kau ikatkan janjimu untuk sehidup dan semati
Hanya demi kamu

Mesranya berdua merengkuh semesta
Nikmati gelora asmara
Lepaskan gejolak membara oh


Chorus


Jika kau tak datang
Jika kau ingkari
Aku sesali sesali
Jika kau tak datang
Jika kau ingkari
Aku kan mencari lagi
Cinta lain
Yang mengerti aku
Sungguh Pasti


Mengapa hanya
Aku yang merasakan kebimbangan
Resahku oh

Aku pasti akan menyesali
Pasti akan menyesali


Kepada sesiapa mahu request lagu sila tinggalkan tajuk lagu di ruang komen yang disediakan. InsyaAllah lagu anda akan disiarkan pada minggu hadapan. Siapa cepat dia dapat.


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

anOOan said...

L'Arc en Ciel-honey! jom karok!

Yoa Ngadenin said...

alahai..x penah tau la lagu ni. i am sooo ketinggalan is it?? huhuuuu

Sharinginfoz said...

tak datang2 mana perginya

ejaMaria said...

TQ... caya lah...
ni aku dah datang...
sabo je... ade ke kata aku ni promo SOGO... hehehe

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget