Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Cari Jodoh Di Internet ?



Kajian Persatuan Sosiologikal Amerika di Washington mendapati, orang dewasa yang mempunyai akses Internet di rumah berkemungkinan besar terbabit dalam hubungan romantik berbanding orang dewasa yang tidak memilikinya.


Menurut ketua kumpulan pengkaji, lebih 82 % orang dewasa yang ada akses Internet di rumah mempunyai pasangan romantik berbanding 63 % bagi mereka yang tiada akses.




Ada kemungkinan dalam tempoh beberapa tahun lagi, Internet menjadi lebih penting daripada rakan sebagai cara paling berpengaruh membolehkan warga AS menemui pasangan romantik masing-masing.


Internet mungkin cara terbaik bagi mencari pasangan terutama bagi mereka yang malu memulakan perkenalan. Namun begitu kadar penceraian di sebabkan internet juga tinggi. Apa-apa pun tepuk dada tanya selera. Terpulanglah kepada individu itu sendiri.


Adios~~~

Comments
12 Comments

12 comments:

MOFASAD said...

kat malaysia camna lak?

azzey said...

dunia tanpa sempadan kan......

Nur Mudrikah said...

ade plus minus gak internet ni..
kalo org pndai bawa diri maybe pkenalan dye kt mdium ni akan bkekalan but kalo sebaliknye, trukla jdinye

Sharinginfoz said...

kiranya trend ni semakin ramai yang temu jodoh kat internet tapi yang penting hati2 ya

Lagu Raya

Faizal@PeJAY said...

nak cari le

lumut said...

are u single?
jom kapel..=)
bercinta dlm internet?
bleh pecaya ker?

hehe

Encik Tikus said...

gua dah kahwin

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Jalan selamat,baik cari jodoh cara manual..kalau pakai internet ni status diragui..

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke 53

a d r e y n i e e l i s y a said...

huhu.. aku knal mr mikko pn trogh intrnt..
alhamdulillah, smuanya baik sja ;)

tp mmg ada kburukan n kbaikan juga kan.. kalo jmpa yg honest ok lah..
tp kalo jmpa yg mnipu.. aduh..

noor afzan said...

ari jodoh melalui internet..
tak boleh percaya la.
hoho~

Bunga Binti Nordin said...

byk yg dah berjaya

amirah said...

terpulang pada jodoh la kut, yg penting kena kenal isi hati sikap perangai mcamne..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget