Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Jom Jalan-Jalan Di i-City



Segmen Jom Jalan-Jalan kali ini membawa anda ke sebuah pusat pelancongan terbaru di Shah Alam yang di kenali sebagai i-City.


Apa yang istimewanya i-City ini ialah terdapatnya pokok-pokok yang di penuhi LED yang akan menyala pada waktu malam. Terang benderang suasana malam di sinari cahaya warna-warni lampu LED ini. 


Jom kita terjah suasana sekitar i-City yang disinari cahaya lampu LED ini  :-

















i-City yang terletak berhampiran UiTM Shah Alam ini telah menjadi salah 1 pusat pelancongan utama di Shah Alam. Kebanyakan pengunjungnya adalah pelajar UiTM.  


Memang cantik kan tempat ini. Tempat ini di buka pada waktu malam sahaja. Untuk masuk, caj sebanyak RM 5 dikenakan untuk 1 kereta. Memang berbaloi. Kalau ada kelapangan singgahlah sini..


Adios~~~~

Comments
16 Comments

16 comments:

Sharinginfoz said...

aik dah RM5 pulak dulu RM1 rasanya... apa-apa pun masih berbaloi kan

azzey said...

Dah byk kali plan nak pegi....tp x juger terpegi2 lagi.....hu3....

AngahSayang2314 said...

eh dah kena bayar yer.. dulu masa mula2 angah pergi tak kena bayar punnn

Unknown said...

Dh lama suarakan kt hubby nk pi sini..ntah bila nk dibawak huhu

dh naik ek entrance fees?

laGenDA KodOk HijAU said...

terasa hinanya diri ini. tak penah gi sana walaupun duduk dekat jer.. ahh malunya..rasa nak masuk kepala dalam lubang cacing

Mohd Fadil said...

orang rumah aku ngan anak aku dah 2 kali pergi situ...aku juga tak sampai2 sana

Ika Zul said...

belom lagi ader peluang ke sane. =.="

Sya Isya said...

I City memang cantik, kan. tapi belum pernah jejak kaki ke sana lagi. InsyaAllah, satu hari nanti

cʏcʏreαℓℓα said...

tak penah pergi lagi :)
macam best jaa ^^

atie_zarin said...

mueheheh dh dekat ngn uitm memang pelawatnye dak2 sane je la kan... hehehe
;)

kechixx said...

hehehehe...icity dekat je ngan umah kechixx:)

kechixx said...

hehehehe...icity dekat je ngan umah kechixx:)

bidadarihijau said...

dah lme tingin nk g, tp tak pegi2 pon..huuu

Munsyi said...

tak pernah pegi lagi. huhu

Aku siapa??? said...

boley plak ek tgkap gmbr???
ari tuh aq pergi, ade pak guard tuh tipu wisel....kurg asam tol.... tp dpt je pon tgkp senyap2....:P

Unknown said...

Aku pergi pada 6/8/2010 kena caj RM10 utk satu kereta, tapi boleh redeem balik bila makan kat kafe dalam tu. Aku rasa di masa depan nanti bila siap sepenuhnya mungkin caj bayaran masuk lagi tinggi kut...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget