Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Labah-Labah Makan Ular ?


Mungkin sukar di percayai apabila labah-labah mampu makan seekor ular yang jauh lebih besar daripadanya. Namun inilah realitinya. 


Untuk memerangkap ular, labah-labah terpaksa menggabungkan jaring-jaringnya sebanyak yang mungkin supaya menjadi kuat untuk mengekang pergerakan ular. Nampaknya ia berbaloi. 


Jom kita terjah bagaimana labah-labah menjerat ular :- 












Bukan sebarangan labah-labah mampu memakan ular. Biasanya hanya labah-labah yang berbisa sahaja yang mampu makan ular. Bisa yang ada pada labah-labah mampu melumpuhkan ular.


Oleh itu hati-hati jika terserempak dengan labah-labah yang berwarna hitam dan bermata garang. Bisanya mampu melumpuhkan manusia juga. 


P/S : Jangan gatal-gatal biarkan diri anda di gigit labah-labah hanya kerana anda ingin menjadi Spiderman !


Adios~~~~

Comments
11 Comments

11 comments:

anOOan said...

i just curious. macamane nak tau mate die garang ke tak ye?hee

-shaa bonitaa- said...

x sempat nk jd spiderman da mati da..hohoo~~

Sharinginfoz said...

memang terro betul labah2 ni

MOFASAD said...

kena sengat stail juga. le jadi spiderman. haha

amirah said...

kena ngucap siap2 kalau jumpa spider cenggini ganazz

Nur Hawa Mohd Zin said...

eeeiii...geli tgk ular...kalu labah-labah mmg yakin dan percaya...heheh

Faizal@PeJAY said...

aku nak jadi spiderman le

noor afzan said...

uu..mantap ar labah2..

FarhanaDr said...

Kecil-kecil cili padi namanya tu.. Heee.. :)

hakimfaridzul said...

bagus labah-labah ni kan??huhuhuhu.

bijak2!

silap2 kalau dah mutasi, gajah sekali dimakan! erk~

hahahahaha

Hashira Yusoff said...

aduh..mcm ne labah2 tu nak sumbat?

perut dia tecik ajer..hehehe

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget