Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Followers Dah mencecah 200 Orang !

Alhamdulillah hampir 7 bulan berblogging kini Blog AkU dAn SeSuAtU ini telah mencapai jumlah followers seramai 200 orang. 


Tak sangka sambutan menggalakkan yang saya terima dari para bloggers sekalian. Blog cap ikan bilis ni pun ada yang suka. Terima kasih di ucapkan. 




Yang di atas ini pula adalah 'fan club' untuk blog ini. Walaupun masih baru dilancarkan (kurang dari 1 minggu dari tarikh entri ini di tulis) memang agak mengejutkan apabila jumlah peminat sudah mencapai 17 orang. 


Terima kasih sekali lagi di ucapkan kepada anda semua. InsyaAllah saya akan berusaha memantapkan kandungan blog ini di masa akan datang. 


Kepada yang dah add jadi follower tu InsyaAllah saya akan menerjah anda suatu hari nanti. Tunggu...


Adios~~~~

Comments
7 Comments

7 comments:

Kimie Hashim said...

velasrizal my friend..ouh gambo ak ada kat follower ko..hehe..tahniah bro..sikit lg ak kejar ko ya??haha..ak dh blogging 3 bulan, rasanya adil kan?ngee..

velas, entri baru aku pasal mencarut au, penah x org mencarut kat ko??huhu..ni ha link dia..komen la bro.. Apa anda buat kalau orang mencarut dekat anda?

skool said...

Hihiiii ... kita jugak yg merangkak macam baby. Tp tak pe, blogging tetap blogging jugak.

contengconteng said...

Tahniah! =)

fmunyraz said...

woowwww..
tahniah ek! semoga dpt g byk :)

Hot Mama said...

tahniah..moga dpt byk2 tauuu follower

amirah said...

velasrizal, ahkak yg ke 200 tu kan..?hehehe..takde ke hadiah misteri follower ke 200??hihi

azzey said...

velasrizal : tahniah....dh makin ramai follower ni!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget