Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Blog AkU dAn SeSuAtU Dah Ada Fan Club ?



Akhirnya blog Aku Dan Sesuatu telah melangkah ke 1 era yang baru. Apa yang di maksudkan ialah dengan wujudnya Facebook 'fan club' untuk blog Aku Dan Sesuatu ini. 


Sebenarnya tak layak untuk ada 'fan club' untuk blog ini. Blog picisan seperti ini manalah ada peminat. Kalau si Eyriqazz selalu sebut blog dia blog 'cap ayam' blog ini pula blog 'cap ikan masin' hi hi hi....




Sebenarnya Facebook 'fan club' ini dihasilkan bukanlah untuk mengumpul peminat tetapi untuk mengetahui sejauh manakah sambutan terhadap blog ini.


Kalau anda menyokong blog ini, sila klik pada button 'Like'. Tiada paksaan untuk klik atau tidak. 


Bukan nak cari publisiti murahan cuma apabila kita lihat ramai yang menyokong kita ini akan membakar semangat kita untuk terus berkarya. Betul tak?


Adios~~~~

Comments
12 Comments

12 comments:

myQza said...

InsyaAllah ada! :)

Sharinginfoz said...

tahniah bro nanti bertambahlah gempak ya

Hati-Hati Dengan Handphone

Redbloodsnow said...

hehe..hi five bro. blog aku pun ade fan club gak weh..hiksss...

Redbloodsnow said...

hehe..hi five bro. blog aku pun ade fan club gak weh..hiksss...

Jard The Great said...

hehehe.. good2x

Hasrol Nizam said...

baru tau eh sapa yg betul2 minat nak baca..bagus gak idea tu.. :D

pendapat anda?
Tak mahu semua, jangan buang semua

Bidadari said...

meh sini saye meramaikan 'like'. kihkihkih.

MOFASAD said...

bagus lah... maju ok!

hans said...

yups
dlu pun aku saja2 buat
tak sangka pun ramai yg join
buat jer
senang sikit nak gtau kata dah update blog
hohoho

P/S : Drama Minggu Ini : Awak NAK Guna PC Ker Wahai Si Kacak?

Myalycia said...

tahniah.. semakin maju ;)

Unknown said...

akak lagi tak berani nak buka fan camtu..akak ni cuma ibu yang suka melayan tekak anak-anak ajer..belum glam macam top bloggers.

blog akak cuma blog udang geragau...

azzey said...

tahniah! x pe....jgn pedulikan ape org kata...ni kan blog kita...so go on jerk....

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget