Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted


Masih ingat dengan entri Dah Dapat Cek Churp-Churp ? Just nak kongsi dengan anda semua yang saya dah dapat pun cek buat kali ke 2 hasil dari sewa tapak iklan di blog namun kali ini dari Exabytes melalui Exabytes 100 Blogger Ads Program.


Saya mengetahui adanya program ini melalui laman web syarikat ini. Saya pun apply la melalui emel kepada pihak Exabytes. Segala urusan dibuat melalui emel sahaja. Tak sangka pula blog saya ini terpilih untuk program ini.


Antara kriteria penting untuk layak menyertai program ini ialah trafik blog mestilah melepasi 200 unique visitors setiap hari. Print screen trafik blog mestilah dilampirkan sekali dalam emel. Purata trafik untuk blog ini ialah 1500 unique visitors setiap hari so memang dah meet kriteria lah. 


Inilah dia cek yang saya dapat :-




Nilai cek yang saya terima adalah RM50 sahaja. Jumlahnya tidaklah besar mana tapi bolehlah dari langsung tak dapat apa-apa ya tak ? Tak kisahlah nama pun side income kan. Mungkin selepas ini harganya boleh dirunding jika kontrak disambung. 


Iklan Exabytes ini saya letak di atas Facebook Fan Page di side bar kanan blog ini. Sebenarnya saya apply untuk saiz leaderboard namun atas sebab-sebab tertentu terpaksa pilih untuk saiz side bar.  


Dah terbukti di sini pengiklanan di internet boleh buat duit terutamanya menerusi blog. Bayangkan dari hobi suka-suka menulis blog anda boleh dapat side income. Sapa tak nak duit kan. Tak kiralah berapa jumlahnya.


Bagi blogger di luar sana yang mahu mencuba sewakan tapak iklan kepada Exabytes anda perlu kerap melawat laman web syarikat ini program ini ditawarkan secara bermusim...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Ms Haslina said...

alhamdulilah. rezeki.
keep it up dik.

Sharinginfoz said...

tahniah bro.... tak kisahlah kan, lagipun kita berblogging bukan untuk duit semata2 kan

Noor Fatin said...

tahniah2! saya mmg xlayak la sbb traffic xsampai 200 pn.. ekekeke

Cikgu Dahlia said...

RM50 pun tetap rezeki :D
Siapa nak bagi kan... :D

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget