Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted




BREAKING NEWS 


Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil akan meletak jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat pada 8 April 2012. Perletakan jawatan Datuk Seri Shahrizat sebagai menteri berkuatkuasa selepas tempoh pelantikannya sebagai senator tamat April 2012.


Walaubagaimanapun beliau akan mengekalkan jawatan Ketua Wanita UMNO kerana bagi beliau Wanita UMNO sudah seperti keluarga baginya.


Dipercayai punca perletakan jawatan Datuk seri Shahrizat berpunca  apabila beliau terpalit dalam isu National Feedlot Corporation (NFC) yang diterajui suaminya Datuk Dr Mohamed Salleh Ismail yang terlibat dalam projek lembah daging di Gemas, Negeri Sembilan.


Walaubagaimanapun Shahrizat menegaskan beliau tidak mempunyai kaitan dengan kes itu dan hanya berkahwin dengan pengerusinya tetapi sebagai anggota kerajaan yang bertanggungjawab, beliau merasakan tindakan berundur adalah keputusan yang baik.


Jom kita terjah kronologi isu NFC yang membawa kepada perletakan jawatan Datuk Seri Shahrizat Jalil :





Secara peribadi saya merasakan memang tepat keputusan beliau 'mengundurkan diri' dari terus memegang jawatan sebagai menteri. Daripada dipecat adalah lebih baik dari mengundur diri secara terhormat. Bimbang nanti beliau menjadi 'liabiliti' kepada Barisan Nasional pada pilihanraya ke 13 ini nanti...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget