Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Dah Dapat Cek Churp-Churp !



Masih ingat dengan entri Tercashout earnings Churp-Churp ? Just nak kongsi dengan anda semua yang saya dah dapat pun cek dari Churp Churp ini.


Untuk rekod, saya request untuk cashout pada 22 November 2011 dan terima cek sekitar 8 Januari 2012. Memang sedikit lambat tapi dah dimaklumkan dalam Term & Conditions yang urusan pemprosesan memakan masa hampir 2 bulan. 


Nilai cek yang saya terima adalah RM204.20 sahaja. Jumlahnya tidaklah besar mana tapi bolehlah dari langsung tak dapat apa-apa. Ya tak ? Tak kisahlah nama pun side income kan.


Inilah dia cek yang saya dapat :-




Tarikh cek ini adalah pada 3 Januari 2012 tapi sampai hari ini saya belum 'clear'kan cek ini lagi. Saya terlalu busy sejak akhir-akhir ini kerana tuntutan kerja sehingga tak sempat nak singgah ke bank. Tapi yang penting cek ini valid dalam masa 12 bulan so tak la bimbang sangat. 


Sebenarnya nak tunggu nilai total earnings Churp-Churp ini mencapai nilai RM 500 baru nak cashout tapi dah terlanjur tekan butang cashout tu apa boleh buat. Mungkin selepas ini nak cashout earnings Nuffnang yang nilainya dah hampir mencecah RM 1000. 


Dah terbukti di sini pengiklanan di internet boleh buat duit terutamanya menerusi Blog. Bayangkan dari hobi suka-suka menulis Blog anda boleh dapat side income. Sapa tak nak duit kan. Tak kiralah berapa jumlahnya.


Bagi mereka yang mahu berjinak-jinak dengan dunia pengiklanan di internet bolehlah berdaftar dengan Churp-Churp ini ya...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Miss PIJAOSIX said...

pergh...

bleh aa blanjer..churp2 den baru bape sen je...heee

Sharinginfoz said...

apa lagi bro, jom kita pi makan kat restoran saba

Unknown said...

amboi banyaknya.tahniah!!

saya_arief said...

banyak jugak tu.
tahniah2.
:)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget