Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Andre Villas Boas Dipecat Sebagai Pengurus Chelsea !



BREAKING NEWS !


Andre Villas Boas akhirnya dipecat sebagai pengurus Chelsea berkuatkuasa serta merta. Andre Villas Boas dipecat 24 jam selepas Chelsea kalah 0-1 kepada West Bromwich Albion dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris baru-baru ini. 


Kekalahan itu merupakan kekalahan ke 7 Chelsea dalam saingan liga setakat ini yang menyaksikan Chelsea tergelinggir ke tangga ke 5 liga. 


Chelsea turut mengumumkan pembantu pengurus,  Roberto Di Matteo akan mengambilalih peranan pengurus sementara sehingga akhir musim 2011/2012.


Untuk rekod, Villas-Boas, 34 tahun, telah dilantik sebagai pengurus Chelsea 8 bulan lalu dengan yuran perpindahan dari Porto bernilai £13.3million yang dibiayai oleh Roman Abramovich.


Kini calon pilihan utama yang dijangkakan mengisi kekosongan sebagai pengurus Chelsea ialah Rafael Benitez (bekas pengurus Liverpool dan Inter Milan).


Ini berdasarkan pengalaman luas beliau dalam pentas Liga-Juara Juara Eropah dan beliau dikatakan mampu mengembalikan prestasi Fernando Torres sebagai penyerang yang digeruni di Eropah.


Apa-apa pun Selamat Maju Jaya buat Andre Villas Boas dan Chelsea yang telah memilih untuk berpisah secara baik. Semoga Chelsea dapat mengembalikan zaman kegemilangannya sebagai kelab yang digeruni selepas ini...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget