Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tonton Adnan Sempit 2 Online Streaming Di Youtube !



Kini anda boleh tonton filem Adnan Sempit 2 secara online streaming di Youtube.  Filem Adnan Sempit 2 ini boleh ditonton secara online streaming di Youtube kira-kira sejak seminggu yang lalu apabila ada pihak yang upload full movie ini di Youtube.


Since dah ada filem ini youtube, anda tak perlu risau lagi memikirkan hendak tengok di pawagam atau nak beli cd atau mungkin nak tunggu Hari Raya tahun depan baru dapat tengok.


Apa yang anda perlukan ialah internet untuk menonton filem ini di Youtube. Yang penting boleh menonton filem ini tanpa perlu bayar apa-apa pun. Hanya bayar bil elektrik dan bil internet sahaja.


Jom kita tonton filem Adnan Sempit 2 ini secara online di Youtube :-




Sinopsis filem Adnan Sempit 2 

Filem Adnan Sempit 2 mengisahkan hubungan ADNAN dan NADIA selepas berjaya mengharungi pelbagai rintagan dan halangan dalam menjayakan hubungan mereka. Ayah Nadia, DATUK ISNIN tidak merestui hubungan mereka dan meletakkan syarat yang mana dalam masa 30 hari, Adnan haruslah boleh bertutur dalam bahasa Ingeris dan merubah penampilan dirinya. Adnan yang mengalami kesusahan untuk berubah meminta bantuan BOBBY untuk mengajar dan mengubahnya. Bobby selaku kawan baik Adnan sanggup menolong Adnan.

Hubungan diantara Bobby dan WAWA juga mengalami masalah yang mana Wawa mula merasakan yang Bobby langsung tidak berubah dan tidak berusaha demi hubungan mereka. Perkara yang sama berlaku kepada Adnan dan Nadia. Datuk Isnin cuba untuk mensabotaj usaha Adnan untuk berubah dengan menghantar FENDI, sepupu Nadia untuk menggoda Adnan dan membuat Nadia merasa sangsi dengan kejantanan Adnan.

Rancangan Datuk Isnin berjaya dan Nadia mula menjauhkan diri daripada Adnan. Adakah Adnan dan Nadia akan bersatu? Mampukah Wawa dan Bobby mempertahankan cinta mereka? Adakah Adnan mampu bercakap dalam bahasa Inggeris?


Untuk rekod setakat 6 Mac 2012, filem Adnan Sempit 2 ini sudahpun mengutip jualan tiket sebanyak RM 6.33 juta sejak mula ditayangkan pada 23 Februari 2012. Rasanya ada harapan untuk mengatasi jualan tiket Adnan Sempit 1. 


Ada yang yang tanya saya best ke filem ini ? Saya bagi 3.5 dari 5 bintang. Kalau nak tahu best ke tidak tonton la sendiri. Kalau nk tengok di Youtube saya nasihatkan lebih baik tengok cepat-cepat takut nanti sudah ditarik balik dari Youtube...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

ParkAir said...

kayooo david teoh!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget