Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Nurul Nadirah Mati Dibakar Sehingga Rentung !



BREAKING NEWS


Akhirnya Nurul Nadirah ditemui mati dibakar sehingga rentung ! Sebelum ini Nurul Nadirah @ Dirang yang ditemui mati ini dilaporkan hilang dari rumahnya di Flat Seri Delima, Bandar Seri Alam, sejak 1 Mac lalu.


Pengesahan itu berdasarkan hasil ujian asid deoksiribonukleik (DNA) yang dibuat ke atas mayat rentung yang ditemui sebelum ini. Ternyatalah mayat rentung itu ialah Nurul Nadirah yang dilaporkan hilang sebelum ini


Menurut polis, mayat rentung tersebut ditemui pada 8 Mac lalu di ladang kelapa sawit Nusa Damai. Satu pasukan siasatan khas telah ditubuhkan dengan diketuai oleh Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri Datuk Amer Awal dan dibantu pasukan dari Bukit Aman bagi menyelesaikan kes itu.


Kes itu turut mendapat perhatian pelbagai pihak termasuk pihak swasta dan orang perseorang yang turut sama membantu mencari dengan mengedarkan poster mengenai kehilangan mangsa. Hasil siasatan sebelum ini, katanya polis telah menahan empat suspek termasuk bapa kandung mangsa dan jirannya bagi membantu siasatan berhubung kehilangan kanak-kanak itu.


Mengapakah anak kecil yang tidak berdosa ini dijadikan korban sedemikian rupa. Adakah semata-mata kerana melepaskan nafsu serakah ataupun disebabkan pertikaian dan salah faham yang pada kebiasaannya melibatkan orang-orang dewasa tetapi pada masa yang sama telah mengheret dan mengorbankan jiwa yang tidak mengerti apa-apa yang sepatutnya kita lindungi dan sayangi? Diharapkan pembunuh Nurul Nadirah akan dijatuhkan dengan hukuman yang setimpal dengan perbuatan kejam beliau !



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Noor Fatin said...

sedihnyaa.. kejamnya sapa yang bunuh dan bakar.. :(

al-fatihah kepada arwah dirang...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget