Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



KEPUTUSAN PENUH : SYRIA 3-0 MALAYSIA


Keputusan Syria VS Malaysia Kelayakan Olimpik 14 Mac 2012 menyaksikan Malaysia kalah 0-3 ke atas Syria dalam perlawanan yang berlangsung di Stadium Raja Abdullah, Amman, Jordan.


Pada separuh masa pertama Malaysia menampilkan corak permainan berdisiplin apabila berjaya mengekang asakan Syria. Tamat separuh masa pertama Syria 0-0 Malaysia.


Separuh masa ke 2 bermula malang buat Malaysia apabila Fadhli Shas menerima kad merah lalu dibuang padang selepas melakukan kekasaran ke atas pemain Syria.


Kekurangann seorang pemain Harimau Muda di atas padang dimanfaatkan sepenuhnya oleh Syria apbila berjaya menjaringkan gol pada minit 47', 69 dan 80'. Tamat perlawanan Syria 3-0 Malaysia. 


Jepun muncul juara kumpulan C manakala Syria muncul naib juara kumpulan dan akan bermain dalam perlawanan play off menentang wakil dari Afrika.


Malaysia pula GAGAL meraih sebarang mata dan KALAH dalam semua perlawanan. Secara keseluruhan Malaysia menjaringkan 3 gol dan melepaskan 16 gol dalam 6 perlawanan peringkat kumpulan dan menduduki tangga tercorot.


Apa-apa pun tahniah buat skuad Harimau Muda yang memberikan yang TERBAIK dalam kejohanan kali ini dan muncul satu satunya wakil Asia Tenggara yang mara sejauh ini...



PREVIOUS ENTRY


Pastinya ramai yang ternantikan keputusan Malaysia VS Syria live Kelayakan Olimpik 2012 ini kan. Keputusan Malaysia VS Syria ini penting buat Malaysia kerana ini peluang terakhir untuk Harimau Muda untuk mengutip mata untuk menjaga maruah negara.


Untuk rekod, Malaysia KALAH dalam kesemua 5 perlawanan kelayakan Olimpik dalam kumpulan C dan sudahpun tersingkir dari persaingan. Dalam perlawanan terakhir ini, Ong Kim Swee menurunkan ramai pemain muda untuk memberi pendedahan bermain di peringkat antarabangsa.


Jangan lupa tonton perlawanan Malaysia VS Syria live Kelayakan Olimpik dari Stadium Raja Abdullah, Amman, Jordan 14 Mac 2012 di Astro Star Sports saluran 813. Saluran tertunda di TV1 jam 9 malam. Kalau ada live streaming saya akan share di sini nanti.


Keputusan @ result  Malaysia VS Syria live Kelayakan Olimpik 14 Mac 2012 akan dikemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat.. Tunggu...


Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Sharinginfoz said...

nampaknya semua games malaysia kalah....

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget