Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted




Menurut Kosmo!, Aiman Hakim Vanilla Coklat merupakan keyword tertinggi di Google untuk Februari 2012. Aiman Hakim teraju utama drama Vanilla Coklat sebelum ini popular menerusi program realiti TV Mentor. 


Dalam kategori selebriti pula, Aiman Hakim merupakan selebriti ke 9 tertinggi carian paling di gemari pelayar Google.


Saya yakin penyumbang utama statistik ini ialah golongan wanita kerana kaum wanita adalah peminat utama drama-drama melayu di kaca TV. Tambahan pula si Aiman Hakim ini boleh tahan hemsemnya. Memang ramai perempuan yang cair !


Disebabkan 2 faktor ini maka ramailah wanita yang 'Google' Aiman Hakim ni untuk mengetahui profil dan biodata hero baru ini. Tak kurang juga ada yang nak tahu gosip cinta terbaru Aiman ni. Alahai wanita melayu..




Secara peribadi, saya tak tahu kenapa wanita melayu suka sangat drama melayu. Nak kata best sangat pun tak pernah pula saya dengar drama melayu dapat tembus pasaran luar negara.


Bagi saya drama melayu ni menyebabkan ramai wanita yang terbuai buai perasaan sehingga berada di dalam khayalan palsu, melemahkan minda dan membuang masa sahaja.


Kan bagus kalau golongan wanita ini banyak melibatkan diri dalam aktiviti yang dapat memajukan diri dalam menempuhi dunia yang kian kompetitif ini seperti menceburi bidang perniagaan. Barulah cerah masa depan dari melayan drama melayu yang tak menjanjikan apa-apa ini...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments
Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget