Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Haa.. masih lagi dengan entri yang berunsurkan perkahwinan.. Jangan marah ya.. Just nak share dengan anda semua gambar isteri baru @ bini keempat Salih Yaacob (pelawak dan DJ Sinar F.M) yang bernama Emi, 24 tahun. 


Emi yang berasal dari Johor ini akan berkahwin dengan Salih Yaacob, 50 selepas Aidilfitri ini. Menurut Emi, beliau tertarik kepada hidung Salih Yaacob yang mancung.




Untuk rekod, Salih Yaacob sudah pun memiliki 3 orang isteri dan hidup bahagia. Perkahwinan dengan Emi nanti akan melengkapkan kouta poligami yang di benarkan dalam Islam. 


Benarlah kata orang, tak semestinya lelaki yang hensem atau berpoket tebal boleh menguruskan 4 isteri dalam satu-satu masa. Saya yakin Salih Yaacob seorang yang adil & mampu menguruskan rumah tangga dengan cemerlang.




Mungkin Salih Yaacob boleh berkongsikan tips-tips harmoni rumah tangga. Ramai yang mengimpikan beristeri 4, tapi ramai juga yang gagal untuk menguruskan isteri yang satu, kan?


Memang hebat kan Salih Yaacob ini. Yang kita ni nak dapat seorang pun susah dia boleh sapu sampai 4 terus. Kalau ada ramai orang yang macam Salih Yaacob ni alamatnya ramailah lelaki yang bujang di Malaysia ni haha... 


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
8 Comments

8 comments:

amirah said...

sure pasni ramai yg nak menuntut ilmu..

azzey said...

betul punya cun bakal bini dia ni..:)

NOOR FATIN said...

haha. bestnya..

Zura said...

lawa mata bakal bini dia nie..

Sandokhan said...

Salih Yaakob nie kategori orang berilmu nie...tak semua orang bleh jadik macam dia...

apapun, semoga berkekalan...I follow~

MyZone~theUn4given said...

betul tu..nak berpoligami pon kenalah ada ilmu..salih yaacob ni dah menimba ilmu sejak kecik2,zaman bujang sampailah dah kawin..sape2 yg berhajat nak berpoligami tu,patutnya berguru dgn dia dulu....wahaahhaaa

Sandokhan said...

Saleh Yaacob nie ilmu dia tinggi.

Takyah la sampai 4. Satu nie pun letih nak menjaga...hahahaha..

Anonymous said...

TOTALLY UNFAIR SYSTEM TO WOMAN. IS IT OK IF 1 WOMAN HAS 4 HUSBAND? WHAT KIND OF STUPID SYSTEM

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget