Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Sijil Perawan Gadis Afrika...


Konon khabarnya di suatu daerah di Afrika telah menerbitkan sijil masih perawan. Untuk memperolehi sijil tersebut diperlukan testing atau pemeriksaan atas sang gadis apakah benar masih perawan. Khabarnya banyak yang lulus. Kalau ini diterapkan di AS atau negara-negara Barat tentunya bunyak gadis remaja Barat yang sudah tidak perawan. Bagaimana dengan gadis remaja Malaysia, khususnya dikota-kota besar..Jeng..jeng..jeng..


Korang rasa la kan patut tak kat Malaysia ni ada sijil perawan macam kat Afrika tu.. Sekurang-kurangnya anak gadis kita pasti berwaspada sebelum melakukan sesuatu yang dilarang sebelum berkahwin..Tapi zaman sekarang ni ada jugak lelaki yang tidak mementingkan perawan atau tidak gadis itu..Tapi kalau program ini dilaksanakan di Malaysia, pasti menimbulkan isu yang hangat kerana ada anak gadis kita hilang perawan bukan kerana kehendak mereka contohnya di rogol atau akibat aktiviti lasak..



Kat atas ini anda boleh melihat foto-foto yang menggambarkan proses pemeriksaan terhadap gadis Afrika dan gadis-gadis yang berjaya memperoleh sijil masih perawan..


Comments
2 Comments

2 comments:

bUngE said...

rasenyer mmg kite patut praktikkan...baru mak dan ayah x rase risau...

nadey said...

gile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mcm mane dorg cek!!!!!!!!!! demsssss!!!!!!!!!!!!!



argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hahahahahahhahah
bodo la org africa ni! seyes bodo2
sijil lain xnk buat!....xde keje kt sane ni!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget