Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



KEPUTUSAN PENUH : MAN CITY 1-0 MAN UNITED
  • Man City : Vincent Kompany (45')

Keputusan perlawanan  Manchester City VS Manchester United Liga Perdana Inggeris menyaksikan Manchester City menang 1-0 ke atas Manchester United.


Separuh masa pertama menyaksikan Manchester City menguasai penuh permainan sehingga memaksa Manchester United banyak bertahan.


Gol pertama Man CIty hadir minit ke 45 apabila Vincent Kompany menanduk bola sepakan penjuru lalu masuk ke gawang Man United.




Pada separuh masa kedua, Sir Alex Ferguson memasukkan Danny Welbeck, Antiono Valencia dan Ashley Young untuk menambah sengat bisa barisan hadapan United namun City kebal bertahan mempertahankan kelebihan 1 gol.


Kedudukan 1-0 kekal sehingga wisel penamat ditiupkan. Keputusan penuh perlawanan Man City 1-0 Man United.


Dengan kemenangan ini, Man City kembali mendahalui liga dengan jumlah kutipan mata 83 mata sama dengan United namun mempunyai kelebihan jumlah jaringan.




Baki 2 perlawanan lagi selepas ini menyaksikan Man United akan menentang Swansea dan Sunderland manakala Man City akan menentang Newcastle United dan QPR.


Jika Man City menang baki 2 lagi perlawanan maka Man City akan menjulang trofi kejuaraan Liga Perdana Inggeris. Man United pula pelu mengharap City akan keciciran mata dalam 2 lagi baki perlawanan memandangkan sukar untuk menafikan kelebihan jumlah jaringan City...


PREVIOUS ENTRY


Pastinya ramai yang ternantikan keputusan Manchester City VS Manchester United Live 1 May 2012 English Premier League (EPL) yang berlangsung di Stadium Ethihad ini kan.


Keputusan perlawanan  Manchester City VS Manchester United  amat penting kerana ia bakal menentukan kejuaraan liga untuk musim 2011/2012. Oleh itu perlawanan ini bolehlah di anggap pertembungan derby paling besar dalam sejarah 2 kelab Manchester ini


Jom kita terjah ramalan kesebelasan utama kedua-dua pasukan untuk perlawanan ini :- 




Untuk rekod, Manchester United menerajui liga dengan 83 mata manakala Manchester City di tempat kedua liga dengan 80 mata. 


Saksikan perlawanan Manchester City VS Manchester United 1 May 2012 English Premier League (EPL) secara live di Astro ESPN saluran 812 jam 2.55 pagi 


Keputusan Manchester City VS Manchester United 1 May 2012 English Premier League (EPL) ini kan akan dikemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Sharinginfoz said...

tough gak games city baki 2 perlawanan ni

botak said...

aku puas team aku menang...hahahah

Anonymous said...

Hello this is kinda of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if
you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!
My webpage : Instalación geotermia en Toledo

Anonymous said...

Howdy would you mind sharing which blog platform you're using? I'm planning to start my own blog
soon but I'm having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looking for
something completely unique. P.S My apologies for
getting off-topic but I had to ask!
Also visit my web-site bacalao

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget