Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Majlis Pernikahan Khairul Fahmi Che Mat (Apek) Dan Liuniey Natasha telah berlangsung baru-baru ini. Majlis Pernikahan Khairul Fahmi dan Liuniey Natasha ini telah berlangsung di Pasir Pekan, Kelantan pada 28 November 2012.


Khairul Fahmi, 23, atau lebih dikenali sebagai Apek dan Leuniey, 21, dinikahkan oleh Imam Masjid Pasir Pekan, Abdul Ghani Abdul Mutalib dengan disaksikan oleh kira-kira 2,000 tetamu termasuk ahli keluarga kedua-dua mempelai serta para peminat di rumah keluarga pengantin perempuan.


Jom kita terjah gambar majlis pernikahan Khairul Fahmi dan Liuniey Natasha :-





Dalam majlis ini, Apek menyerahkan wang hantaran berserta mas kahwin berjumlah RM19,000 sempena nombor jersi 19 yang dipakai dalam skuad Harimau Malaya bersama tujuh dulang hantaran berbalas tujuh.





Menurut Apek, beliau memilih Leuniey kerana dia sangat memahami karier beliau yang terlalu sibuk. Buktinya Leuniey faham dengan keadaan walaupun beliau pulang untuk membuat persediaan hanya sehari sebelum majlis berlangsung.


Untuk rekod, Khairul Fahmi merupakan penjaga gol pasukan Kelantan dan skuad bolasepak kebangsaan Malaysia. 




Majlis resepsi pengantin perempuan diadakan pada 30 November 2012 di Hotel Renaissance, Kota Bharu manakala pengantin lelaki pula di rumah keluarga Khairul Fahmi di Cherang dekat sini pada 5 Januari 2013.


Tahniah buat Apek dan Leuniey. Semoga kekal ke anak cucu. Buat awek-awek yang minat gila kat Apek ni selamat melelehkan air mata ya....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

eyriqazz said...

Sama cantik, sama padan..bagai pinang dibelah dua...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget