Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Akhirnya saya dah dapat dah cek dari Nuffnang iaitu income untuk 3 tahun saya berblogging. Tak sangka boleh bertahan sampai 3 tahun berblogging. Ramai rakan-rakan blogger lain ramai dah angkat kaki gara-gara tak dapat beri komitmen untuk berblogging.


Nilai cek saya terima ialah RM1085.05 sahaja. Ini first time saya cash out dari Nuffnang. Sebenarnya dari 2010 lagi dah boleh cash out tapi saja nak tunggu sampai nilainya lebih RM1000. 


Nilai cek ini tidaklah besar mana tapi bolehlah dari langsung tak dapat apa-apa ya tak? Tak kisahlah nama pun side income kan. Lagipun saya ni blogger amatur sahaja dan blog ini pun bukan popular mana pun.


Untuk rekod, ini cek yang ke 3 saya dapat sejak berblogging ini. Dulu pernah dapat cek RM50 dari Exabytes dan RM204.20 dari Churp-Churp. Jumlah semua sekali ialah RM1339.25.


Belum terfikir nak buat apa dengan duit ini. Nak beli handphone, handphone sekarang pon ok lagi. Benda-benda lain semua dah ada. Mungkin saya nak simpan dalam ASB sebab dividen dia bagi pun tinggi juga. Boleh gandakan duit. Tak pun mungkin saya nak beli Unit Trust. Nanti saya akan share kan di sini nanti.

  
Dah terbukti di sini pengiklanan di internet boleh buat duit terutamanya menerusi Blog. Bayangkan dari hobi suka-suka menulis Blog anda boleh dapat side income. Sapa tak nak duit kan. Tak kiralah berapa jumlahnyakan...



Velasizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
5 Comments

5 comments:

Unknown said...

saya pun dah pernah merasa income dari nuffnang :)

Sharinginfoz said...

tahniah bro, semoga bertambah kencang

ohcikgu said...

wah, bagus ni. tunggu 1 ribu, baru keluarkan..

Nik Zulkhairi said...

masyuuuuk.. bila nak open table?

Zura Tahir said...

wow...byk nye...berkat kesabaran...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget