Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Pada 7 Oktober 2011, buat pertama kalinya Blog Aku dan Sesuatu telah mencapai 16,495 unique visitors (UV) iaitu pencapaian TERBAIK baik blog ini setakat ini.


Kalau sebelum ini average UV untuk blog ini adalah sekitar 2000 UV setiap hari. Untuk rekod, pencapaian paling tinggi yang pernah dicatatkan sebelum ini ialah 7502 UV pada 1 Ogos 2011. 


Prestasi menakjubkan ini adalah berpunca dari keyword 'belanjawan 2012' dan 'keputusan Malaysia VS Australia' pada hari tersebut. Memang ramai betul yang mencari keyword ini memandangkan 2 perkara penting ini berlaku pada hari yang sama.




Secara purata terdapat 687 visitors pada setiap jam. Memang ramai yang betul yang nak tahu pengumuman Perdana Menteri mengenai belanjawan 2012 dan keputusan terkini Malaysia VS Australia! 


Turut menyumbang kepada angka ini ialah Facebook share button. Bila ramai yang share entri ini di Facebook maka rakan-rakan mereka yang lain akan tertarik untuk membaca. Secara tidak langsung ini dapat menaikkan trafik ke blog ini.


Terima kasihlah kepada mereka yang sudi menyumbang kepada angka tersebut. Kepada rakan-rakan bloggers yang teringin nak capai angka luarbiasa seperti ini, belajar-belajarlah bermain dengan SEO...


P/S : Minta maaflah dah 2 hari tak dapat update blog. Terlalu busy dengan urusan konvokesyen dan majlis perkahwinan...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Anonymous said...

tahniah yea!!! kudos!!-ada

Zura Tahir said...

waaaaaaah...cayalah..rekod terbaeeeek...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget