Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Tiger Show Di Hotel Marriot Putrajaya



Tahukah anda baru-baru in pada 16 Disember 2010, terdapat sebuah acara di Hotel Marriot Hotel Putrajaya menyajikan aksi 'Tiger Show' kepada penonton yang hadir.


Jantan-jantan yang hadir pada malam itu tersenyum riang apabila berpeluang saling “bercakaran harimau” dengan penari separuh bogel yang dibawa. Astafirullah al azim...


(credit to Ruang Bicara Pria Malaysia)


Mereka bukan sahaja 'dijamu' dengan tarian dan persembahan lucah, malah mereka juga diberi peluang menjamah, memegang, memeluk dan merasa tubuh badan penari separuh bogel ini..




Apa yang menyedihkan majoriti hadirin dalam majlis ini adalah dari bangsa Melayu, yang beragama Islam! Mereka yang bertudung pula bergelak ketawa sampai melampaui batas dan mencemar maruah Islam.



Tidak dapat di pastikan sama ada gadis ini adalah gadis 'tulen' atau 'tiruan'. Hanya mereka yang hadir dan penganjur sahaja yang mengetahuinya.




Ini dah tahap mencemar maruah agama Islam sebagai agama rasmi di negara ini. Harap jabatan Agama Islam  siasat kes ini sampai ke lubang cacing.. 


P/S : Kalaulah cadangan menjadikan Malaysia hab hiburan kelab malam menjadi kenyataan, kemungkinan lebih dari ini boleh berlaku.. Nauzubillah...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
9 Comments

9 comments:

Syakir Rahman said...

berani btol diorg wat cm ni...sat g PUTRAJAYA tuh kene bala bru taw...

~ PIJA ~ said...

rugi tak dpt join...kalau tak leh gak usha tulen ke idak nih..huhuuuu

relevan said...

Huh `..

nurayunni said...

da byk blog buat entri nie...tp mmg xptut kan bende nie berlaku...

EsheGuRL said...

gile...tak malu sungguh!mcmana blh lepas kat malaysia bnda mcmni. tak mcm negara Islam pun.

Mknace said...

:) :) :)
huiyo.. selangkah ke arah negara maju ni.. maju kemungkaran
terbaeekkk!!!!

singgah pagi dari mknace unlimited

P A U L I N E said...

ish! teruknya.. benda mcm nie pun bleh berlaku?

noorafzan said...

isk2..bengong!

Anonymous said...

Kata pemerintah kita...Malaysia adalah negara Islam contoh...Haah ye lah...Inilah yang dicontohkan...

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget