Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Latest update


Korea Selatan muncul pasukan ketiga terbaik Piala Asia apabila menundukkan Uzbekistan 3-2 dalam perlawanan yang di adakan di Stadium Al Sadd, Qatar.


Gol Korea Selatan hadir pada minit ke 18 menerusi Koo Ja-cheol. Gol kedua dan ketiga pula hadir menerusi Ji Dong pada minit ke 28 dan 39.




Gol uzbekistan pula hadir menerusi sepakan penalti Geynrikh pada minit ke 43. Geynrikh sekali lagi menjaringkan gol pada minit ke 53 tetapi masih gagal menghalang kemaraan Korea Selatan.


Ini bemakna Korea Selatan menperoleh tiket percuma ke ke Piala Asia 2015 yang akan berlangsung di Australia nanti.


Previous entry 


Pasti ramai yang ternantikan keputusan Korea Selatan VS Uzbekistan live tempat ketiga Piala Asia (Asian Cup third place result) 28 januari 2011 ini kan. 


Pada perlawanan separuh akhir, Korea Selatan tumpas kepada Jepun 3-0 menerusi sepakan penalti setelah di ikat 2-2 sama manakala Australia membelasah Uzbekistan 6-0.


Pastinya kedua-dua pasukan mahu menebus kekecewaan gagal mara ke final dengan sekurang-kurangnya menjadi pasukan ketiga terbaik Piala Asia 2011 ini.




Pemain tumpuan pada perlawanan ini pastinya Park Ji Sung (Korea Selatan) yang bermain untuk Manchester United dan Maxim Shatskikh (Uzbekistan) yang pernah beraksi untuk Dynamo Kiev. 


Ramai pemain Korea Selatan menghadapi masalah kecergasan setelah beraksi 120 minit menentang Jepun manakala Uzbekistan pula mahu memulihkan luka dalam apabila di malukan Australia 6-0.


Jangan lupa saksikan perlawanan Korea Selatan VS Uzbekistan live tempat ketiga Piala Asia 2011 di Astro Star Sports saluran 813 jam 11 malam. Keputusan perlawanan ini akan di update di blog ini sejurus perlawanan tamat...    


Velasrizal Rodriguez 


Adios~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget