Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Pengumuman pengisytiharan tarikh Hari Raya Aidilfitri 2012 telah di umumkan sebentar tadi. Pengumuman pengisytiharan tarikh Hari Raya Aidilfitri 2012 telah di buat oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Datuk Syed Danial Syed Ahmad di TV dan Radio seluruh Malaysia.


Dengan pengumuman yang telah dibuat, umat Islam di negara ini akan menyambut Hari Raya Aidilfitri pada hari ahad, bersamaan 19 Ogos 2012 @ 1 Syawal 1433H.


Berikut adalah petikan pengumuman Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Datuk Syed Danial Syed Ahmad  :-

"Bagi menyempurnakan titah perintah Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong, setelah diperkenan oleh Duli-Duli Yang Maha Mulia Raja-Raja, dengan ini saya mengisytiharkan tarikh Hari Raya Puasa bagi negeri-negeri seluruh Malaysia telah ditetapkan pada hari ahad, 19 Ogos 2012."


Tarikh Hari Raya Aidilfitri ditetapkan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja berdasarkan rukyah dan hisab menerusi 30 tempat pencerapan di seluruh negara.


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin buat semua pembaca Blog Aku Dan Sesuatu ini....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget