Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Majlis Perkahwinan Yusry KRU Dan Lisa Surihani 26 Februari 2012



Majlis perkahwinanYusry KRU Dan Lisa Surihani telahpun berlangsung baru-baru ini. Lokasi majlis perkahwinan Yusry KRU Dan Lisa Surihani ialah di Pusat Konvensyen Putrajaya (PICC) pada malam 26 Februari 2012. 


Majlis perkahwinanYusry Abdul Halim Dan Lisa Surihani bertemakan konsep ala 'French Vintage', yang diinspirasikan daripada Marie Antoinette (Ratu Perancis). Pada majlis ini, Lisa Surihani mengenakan busana putih manakala Yusry pula segak dengan baju Melayu warna sedondon.



Untuk rekod, kedua-dua mempelai telahpun  selamat dinikahkan pada 23 Februari lalu di Ballroom Hotel Marriot, Putrajaya. 




Majlis dihadiri kira-kira 2000 tetamu terdiri daripada ahli keluarga, sanak saudara kedua-dua belah pihak, kenalan artis dan rakan media. Suasana dewan yang dihiasi dengan paduan bunga berwarna tampak sederhana tetapi cukup elegan.


Untuk rekod, Ini merupakan perkahwinan kedua Yusry manakala yang pertama untuk Lisa.Yusry sebelum ini pernah mendirikan rumahtangga dengan penyanyi dan pelakon Erra Fazira pada Jun 2003, namun perkahwinan mereka hanya bertahan selama tiga tahun.


Apa-apa pun Selamat Pengantin Baru buat Yusry KRU dan Lisa Surihani. Buat lelaki di luar sana yang menaruh hati kepada Lisa Surihani saya ucapkan selamat menggigit jari ya....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Anonymous said...

It's hard to come by well-informed people about this subject, but you seem like you know what you're talking
about! Thanks

my homepage: iphone 5 launch date

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget