Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



LATEST UPDATE


Nampaknya peluang melihat Arsenal menjulang trofi setelah 6 tahun musnah apabila Arsenal tewas mengejut 1-2 kepada Birmingham City di Stadium Wembley.


Sejak awal permaianan dapat dilihat Arsenal menguasai perlawanan dengan serangan bertali arus Robin Van Persie, Andrei Arshavin dan Samir Nasri.




Birmingham terlebih dahulu mendahului melalui tandukan Nikola Zigic pada minit ke 28 namun Arsenal pantas membalas hasil jaringan Robin Van Persie pada minit ke 39.


Separuh masa kedua, Arsenal masih buntu membolosi kubu Birmingham. Kemasukan Niklas Bentdner dan Maroune Chamakh tidak banyak membantu jentera depan Arsenal




Kesilapan penjaga gol Arsenal, Wojciech Szczesny dan Laurent Koscielny pada minit ke 89 membolehkan Obefemi Martins mudah menolak bola masuk ke gawang Arsenal.




Gol itu terus memisahkan kedua-dua pasukan sehingga wisel penamat ditiupkan.Kepada peminat Arsenal, jangan sedih, Arsenal masih ada 3 piala untuk di buru musim ini.


PREVIOUS ENTRY




Pasti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan @ result Arsenal VS Birmingham City Live Carling Cup Final 2011 pada 27 Februari 2011 ini kan. 


Perlawanan yang berlangsung di Stadium Wembley ini adalah peluang terbaik Arsenal untuk memenangi piala setelah 6 tahun tidak memenangi sebarang piala. 


Menurut sumber, Cesc Fabregas dan Theo Walcott tidak dapat beraksi untuk Arsenal akibat dilanda kecederaan. Robin Van Persie pula di jangka beraksi untuk perlawanan ini.




Skuad Birmingham pula kehilangan Alaxander Hleb (bekas pemain Arsenal) manakala David Bentley, Curtis Davies dan Colin Doyle di jangka dapat beraksi. 


Jangan lupa saksikan perlawanan Arsenal VS Birmingham City live Carling Cup final di Astro Supersport 3 channel 817 jam 11.55 pm 27 Februari 2010. Keputusan Perlawanan ini akan di upadate di blog ini sejurus perlawanan tamat..


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

paperplaneinc said...

Hi,
Nak exchange link with you
http://followtrends.blogspot.com/
I've added you into my bloglist

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget