Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Pada 3 March 2011 ini, Naza Kia Malaysia akan melancarkan 2 model terbaru iaitu Forte Koup dan Forte sedan dengan 6 kelajuan berbanding 4 kelajuan sebelum ini.


Forte Koup dan Forte sedan itu  merupakan kereta 2 pintu pertama seumpamanya yang menawarkan gaya, teknologi dan ciri-ciri keselamatan pada model terkini.




Model yang dipertingkatan ini menampilkan ciri-ciri seperti transmisi automatik 6 kelajuan, sambungan Bluetooth dan kamera pandang belakang.


Forte Koup dilengkapkan dengan 2 liter enjin 4 silinder dan ciri-ciri mewah lain. 



Forte 6 kelajuan pula merupakan model yang dipertingkatkan dari model asal yang menampilkan lampu signal LED pada cermin sisi, gril depan baru dan lain-lain yang didatangkan dalam 3 varian iaitu 1.6EX dand SX dan 2.0SX.


Harga kesemua model ini akan diumumkan pada 3 March 2011 nanti. Bagi yang berhasrat yang nak beli kereta tu, mungkin Forte Koup dan Forte Sedan ini ada ciri-ciri kereta yang anda cari...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

d_tieah said...

Jgn kata kete ni..
Kete malaysia pun tak mampu nak beli lagi kot..
Hahahahaha..
Serius, yg merah tu lawa siot..

Entry Terbaru: Tuan Direktor! Pilih Kasih Eh!!

amirah said...

cantiknya bentuk dia..tapi kaler merah ni memang cantik..selalu dah nampak forte sekrng ni

Sharinginfoz said...

memang cantik kereta kia ni cuma perception masyarakat tak begitu bagus mengenai kereta korea

Cikgu Den said...

baru tahu kereta forte sebelum nie 4 kelajuan je.tambah gear tapi kurang pintu.huhu

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget