Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Jawab Soalan Dapat Hadiah



Baru-baru ini dapat hadiah ketika menghadiri sebuah kelas. Bukan hadiah dari secret admirer tapi hadiah sebab dapat jawab soalan yang di tanya dengan tepat.


Bukan saya seorang sahaja yang dapat hadiah ni. Ada lagi 5 orang lagi yang menjawab soalan dengan tepat turut dapat hadiah ni. Hadiahnya diletak dalam beg kertas orang kenduri kahwin.




Inilah hadiah yang saya dapat iaitu sarung handphone dan bekas pensil. Hadiah ini adalah hasil kraftangan penduduk negeri Sarawak. Yang bagi hadiah ini orang Sarawak. 


Terima kasih la kepada yang sudi bagi hadiah ni. Moral of the story, jangan malu-malu nak jawab soalan dalam kelas. Mana tahu ada hadiah...



Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget