Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Latest Update

Keputusan perlawanan antara Manchester United dan Manchester City memihak kepada Manchester United yang menang 2-1 di Stadium Old Trafford.


Gol pertama dijaringkan oleh Nani yang membuat larian solo melepasi benteng tengah Manchester City lalu melepaskan rembatan menewaskan Joe Hart pada minit 41.


 

Pada separuh masa kedua, Edin Dzeko melepaskan rembatan lalu bola terkena belakang David Silva lalu bola melantun masuk ke gawang Manchester United pada minit ke 65.


Gol kemenangan Manchester United di jaringkan oleh Wayne Rooney melalui sepakan gunting pada minit ke 78 untuk membawa pulang 3 mata untuk Manchester United.


Previous Entry


Pasti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan Manchester United VS Manchester City live Liga Perdana Inggeris (English Premier League) EPL 12 Februari 2011 di Stadium Old Trafford kan.


Untuk rekod, Manchester United menduduki tangga pertama liga dengan 54 mata manakala Manchester City menduduki tangga ke 3 liga dengan 49 mata. 




Baru-baru ini Manchester United tewas mengejut kepada Wolves 2-1 sekaligus menghapuskan rekod tanpa kalah selama 25 perlawanan.


Pemain tumpuan pada perlawanan ini ialah Wayne Rooney (Manchester United) dan Carlos Tevez (Manchester City). Jom kita terjah starting lines up untuk perlawanan ini :- 






Kedua-dua pasukan pastinya mahukan kemenangan bagi menjarakkan diri dari pasukan lain selain mahu memburu tropi Liga Perdana Inggeris musim 2010/2011 ini. 


Jangan lupa saksikan perlawanan ini secara live pada jam 8.45 malam di channel 812 Astro ESPN. Keputusan perlawanan ini akan di update di blog ini sejurus perlawanan tamat.


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Sharinginfoz said...

come on tevez do something intresting tonight

antudegil said...

trivia yang ko kena tahu adalah Manchester Derby mlm ni will be the most expensive ever match be held in british. moneh spreading in the field and bench almost 850 million dude! Bizzaro!

Entri Terkini : Parody Berkenaan Sambutan Valentine Day

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget