Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Kenny Dalglish Dipecat Sebagai Pengurus Liverpool !



BREAKING NEWS


Kenny Daglish dipecat sebagai pengurus Liverpool berkuatkuasa serta merta ! Kenny Daglish dipecat  kerana  kemorosotan prestasi Liverpool sepanjang musim 2011/2012.


Kenny Daglish dipecat selepas 2 hari selepas mesyuarat tergempar diadakan antara lembaga pengurusan kelab dan pemilik kelab, John W Henry and Tom Werner.


Walaupun Liverpool memenangi Carling Cup musim ini namun kekalahan kepada Chelsea dalam final FA Cup dan kalah mengejut kepada Swansea City dalam saingan terakhir liga dilihat sebagai faktor pemecatan Daglish. 


Untuk rekod, Liverpool mencatatkan 14 kekalahan untuk musim ini dan menduduki tangga ke 8 liga iaitu yang TERBURUK dalam tempoh 18 tahun.




Kenny Daglish dilantik sebagai pengurus Liverpool pada Januari 2011 dengan meletak sasaran layak ke Liga Juara Juara Eropah namun beliau dilihat GAGAL membawa Liverpool menghampiri 4 tangga teratas liga lalu menyaksikan beliau ditunjukkan jalan keluar


Antara calon-calon yang sebut bakal mengisi kerusi panas di Anfield ialah Alan Pardew,  Andre Villas-Boas, Frank Rijkaard dan Roberto Martinez.


Apa-apa pun terima kasih buat Kenny Daglish yang berjaya membawa pulang trofi Carling Cup ke Anfield. Semoga selepas ini Liverpool akan dapat mengembalikan zaman kegemilangannya seperti tahun 70an dan 80an....






Velasrizal Rodriguez







Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

ParkAir said...

Takziah Liverpool! Dengar kata Dirk Kuyt pun nak blah, sebab jarang dapat peluang main.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget