Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Akhirnya saya dah membuat pembatalan kad kredit CIMB Bank secara rasminya selepas menerima barang redemption dari bonus points iaitu Elba Jug Kettle.


Bukan susah pun nak buat cancellation kad kredit ni. Hanya perlu call customer service CIMB Bank yang beroperasi 24 jam untuk membuat pembatalan perkhidamatan kad kredit serta merta. Menurut pegawai bertugas, 1 surat pembatalan kad kredit secara rasmi akan dihantar ke rumah.


Kalau sebelum ini akaun kad kredit saya di link kan bersama saving account dalam CIMB Clicks tapi selepas pembatalan kad kredit, system dah remove kan kad kredit dari saving account.




Paling penting TIADA LAGI service tax kad kredit RM50 yang sepatutnya dicaj kedalam akaun pada penyata akaun bulan April 2012. Selamat RM50 !


Sebelum ini dah pernah 2 kali service tax pada April 2010 dan April 2011 maka RM100 dah hangus masuk dalam kantung poket kerajaan.


Antara sebab lain pembatalan kredit kad ini adalah kerana saya telah ditawarkan kad kredit Platinum Maybank yang tiada yuran tahunan dan Maybank BERJANJI akan absorb service tax RM50 yang dikenakan oleh kerajaan.


Menarik tawaran tu !  Sekurang-kurangnya saya tak perlu bayar RM50 setiap tahun. Nanti dah dapat kad kredit Maybank saya akan share di sini. Moral of the story, jadilah pengguna yang bijak dalam membuat pilihan....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget