Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Toyota Vios Baru 2013 (Generasi Ke 3) ?



Gambar spyshot Toyota Vios baru 2013 kini dah banyak tersebar di blog-blog permotoran. Toyota Vios baru 2013 ini bakal menggantkan model Toyota Vios generasi ke 2 yang sudah sekian lama berada di pasaran. 
  

Jom kita terjah gambar-gambar spyshot Toyota Vios baru generasi ke 3 2013 di Youtube di bawah ini :-





Gambar-gambar Toyota Vios baru 2013 ini dirakamkan di Thailand. Dijangkakan model baru ini akan memasuki pasaran pada pertengahan tahun 2013 di Indonesia namun tarikh perasmiannya masih belum diumumkan. 


Namun yang hairannya kenapa tiada penyamaran dilakukan oleh Toyota ye. Model -model sebelum ini kesemuanya ditutup dengan tape hitam untuk menyembunyikan reka bentuk model baru kereta keluaran Toyota.




Kalaulah model Toyota Vios baru 2013 adalah seperti gambar di atas, agak-agak apa agaknya reaksi peminat kereta Malaysia ya? Cantik ke tak? Ada tak yang nak beli model baru ini?



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
10 Comments

10 comments:

Sharinginfoz said...

cantik gak

Sharinginfoz said...

cantik gak

Anonymous said...

Kalau lihat pada radiator grill vios ni nampak sangat ciplak radiator grilll PREVE

Anonymous said...

Raditor grill Vios G3 ni macam ciplak dari PREVE je

jalilah mohd nor said...

Giler2 cantik...dh mcm altis dh

Anonymous said...

Giler2 cantik...dh mcm altis dh..

jalilah mohd nor said...

Giler2 cantik...dh mcm altis dh

dmey said...

Smart wooo

dmey said...

Very smart

lewisdotmy said...

Cantik Vios ni, suka kaler merah tu

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget