Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Our World, Their War



Bayangkan jika Deceptions yang di ketuai oleh Megatron mengancam keselamatan dunia dan seluruh penduduk bumi. Apakah yang anda boleh lakukan untuk menyelamatkan orang yang anda sayangi?


Tentunya kita sebagai manusia kerdil tidak mampu menentang robot-robot ini. Sekali kena jentik terus mati. Tetapi bagaimana pula jika kita di kalangan Autobots? Bagaimana kita dapat menyelamatkan bumi? 


Jika saya ialah Optimus Prime, apa yang boleh saya lakukan untuk menentang Decepticons ialah dengan :- 

  • Menentang Decepticons dengan sedaya upaya biarkan nyawa terkorban demi menyelamatkan orang yang tersayang kerana inilah salah satu sifat keberanian Optimus Prime. (Optimus Prime telah terkorban ketika menyelamatkan Sam Witwicky dalam Revenge of The Fallen).

  • Sebagai ketua di kalangan Autobots, saya akan memimpin dan menaikkan semangat kesemua Autobots untuk berjuang habis-habisan kerana itulah tugas sebenar pemimpin (Dapat di lihat dalam Transformers 1 bagaimana Optimus Prime menaikkan semangat Autobots ketika peperangan berlaku).

  • Merancang strategi terbaik untuk menewaskan Decepticons. Dalam peperangan memiliki senjata tercanggih dan bala tentera yang ramai tidak akan bermakna jika tidak mempunyai strategi peperangan untuk menewaskan musuh.  

  • Berkerjasama dengan penduduk bumi untuk mencari titik kelemahan Decepticons. Kecanggihan sains teknologi hari ini mungkin sedikit sebanyak boleh membantu Optimus Prime dan rakan-rakan di medan perang.

  • Cuba mengumpan Decepticons untuk bertarung di planet yang tidak berpenghuni supaya tiada nyawa yang tidak berdosa menjadi mangsa kemusnahan. 



Sebenarnya itu hanyalah imiginasi saya semata-mata. Maklumlah filem Transformers 3 : Dark Of The Moon yang di bawakan oleh Ultimate Movie Card  (GSC- Eon Bank Credit Card) akan menyerang di pawagam seluruh Malaysia tak lama lagi.


Buat semua kaki wayang, anda perlu dapatkan GSC- Eon Bank Credit Card kerana anda akan mendapat keistimewaan seperti on da spot redemption, contest yang menarik, diskaun dan banyak lagi.




Anda layak untuk mendapat diskaun 10% jika anda membeli tiket GSC menggunakan GSC- Eon Bank Credit Card.


Memang berbaloi kan. Untuk makluman lanjut tentang Ultimate Movie Card anda boleh klik di sini GSC- Eon Bank Credit Card.


Apa-apapun jangan lupa saksikan Transformer 3 : Dark of The Moon di pawagam berdekatan dengan anda bermula 1 July 2011 ini...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Zura Tahir said...

tengah tunggu cite seru terbitan KRU studio...best ke..??

Nikel Khor said...

nice post.. good luck

Noor Fatin said...

best gila ar transformer! hehehe xsabar2 nak tgk lagi

Unknown said...

xsabar nye nak tengok besok..=) thanks la info..

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget