Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Roti 1Malaysia ?



Baru-baru ini satu program kebajikan 'Roti 1Malaysia' telah menderma roti secara percuma kepada rumah anak yatim dan rumah orang tua serta tuna wisma (orang tak berumah) terpilih di sekitar Lembah Klang.


Program kebajikan Roti 1Malaysia berkenaan bertujuan membantu serta menyokong golongan kurang bernasib baik di Malaysia.


Pengerusi Roti 1Malaysia Datuk Anne Eu berkata pada dasarnya, BreadStory Group bersetuju menyediakan roti di bawah program tersebut menerusi penyertaan cawangannya.


Beliau berharap program di bawah naungan Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Heng Seai Kie boleh dipertingkat melalui penyertaan bakeri lain serta hotel.




Setakat ini tidak di pastikan adakah roti ini akan dikomersilkan dan diletak de bawah jenama 1Malaysia seterusnya dijual kepada orang ramai.


Kalau dijual kepada orang ramai berapa agaknya harga roti ini ? RM1 atau RM2 ? Kalau harganya lebih RM2 rasanya tak berpatutan kerana jenama 1Malaysia itu sinonim dengan harga murah. 


Setakat ini masih belum ada maklumat rasmi mengenai Roti 1 Malaysia ini sama ada ia hanyalah nama program semata-mata atau memang roti-roti yang dihasilkan nanti akan di namakan sebagai Roti 1Malaysia.


Nanti bila kami sudah dapat jawapannya kami akan kongsikan bersama anda semua..


Apa-apa pun yang penting setiap produk atau barang yang di jual menggunakan label 1 Malaysia hendaklah berkualiti, berkhasiat dan murah. Barulah jenama 1Malaysia ini di yakini ramai dan menjadi pilihan utama rakyat Malaysia... 



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget