Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Dah Boleh Cashout Earnings Churp-Churp !



Setelah sekian lama menanti, akhirnya admin dah boleh cashout earnings dari Churp-Churp. Memang tak sia-sia memperuntukkan masa mempromosikan kempen-kempen Churp-Churp ini di Facebook dan Blog.


Walaupun nilainya baru mencecah RM 100, namun admin menganggap ianya sebagai permulaan yang baik bagi individu seperti Admin yang masih baru berjinak-jinak dalam dunia pengiklanan di alam maya ini.


Secara jujur, bukan mudah nak dapat earnings sampai tahap ini. Maklumlah setiap kempen hanya bernilai 20 sen per klik. Cuma pada hari rabu sahaja biasanya nilainya akan menjadi 40 sen per klik (special promotion). 


Bayangkanlah berapa ratus klik diperlukan bagi mencapai RM 100 (nilai minimum untuk cashout) dan bagaimanakah caranya untuk mempengaruhi orang lain supaya klik pada kempen Churp-Churp. Memang 1 tugas yang bukan mudah.




Walaupun dah boleh cashout tapi rasanya nak tunggu sekali earnings Nuffnang pula mencapai angka RM1000 barulah cashout kedua-duanya sekali. By the way earnings Nuffnang dah boleh cashout lama dah tapi saja nak tunggu sampai angka RM1000 baru lah best cashout nilai yang besar. 


Bila bercakap soal cashout ni tertanya-tanya pula nak buat apa dengan duit ini. Rasanya admin lagi prefer untuk beli barang instead of makan-makan. Yelah barang kan boleh simpan. Bila orang tanya dapat apa dengan blogging ini so bolehlah tunjukkan barang yang kita beli itu.


So memang terbukti di sini pengiklanan di interenet ini memang boleh buat duit. Cuma perlu bersabar sedikit dan rajin berusaha. Kejayaan bukan boleh datang bergolek.


P/S : Bagi mereka yang mahu berjinak-jinak dengan dunia pengiklanan di internet bolehlah berdaftar dengan Churp-Churp ini ya...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Sandokhan said...

waa...nice start. Aku pun sekali sekala teringin nk belajar pengiklanan internet nie..tapi, gua tak femes...

Ms Haslina said...

seronoknya rezeki gitu-gitu.
tahniah dik.

Sharinginfoz said...

tahniah bro...... memang banyak

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

beli tiket g sepanyol :p

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget