Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



LATEST UPDATE



Gol penyamaan Javier Hernandez pada minit ke-81 menyelamatkan Manchester United daripada tewas kepada Liverpool dalam perlawanan yang berkesudahan 1-1 di Anfield, sebentar tadi.


Kapten Liverpool, Steven Gerrard meletakkan tuan rumah di hadapan pada minit ke-68 melalui sepakan percuma.


Keputusan seri itu mengekalkan rekod tanpa kalah United sehingga 8 perlawanan dan ini namun membuka ruang kepada Manchester City memintas kedudukan United setelah menang 4-1 ke atas Aston Villa pada malam ini.




Previous Entry


Pastinya ramai bolasepak ternantikan keputusan Liverpool VS Manchester United live English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 15 Oktober 2011 yang berlangsung di Stadium Anfield. 


Perlawanan ini menjadi tumpuan kerana menemukan 2 musuh tradisi zaman berzaman dan pastinya pertembungan ini penuh dengan debaran dan kejutan yang tidak di sangka.


Untuk rekod, Manchester United kini menerajui liga dengan mengumpul 19 mata manakala Liverpool di tangga ke 5 dengan mengumpul 15 mata.  


Setakat ini, Manchester United nampak kosisten dan belum pernah kalah setakat ini manakala Liverpool sudah 2 kali kalah termasuklah di malukan Tottenham Hotspur 4-0.


Jom kita terjah barisan kesebelasa utama untuk pertembungan 2 gergasi England ini :-




Liverpool pastinya mengharapkan kehadiran Steven Gerrard ke dalam kesebelasan utama untuk mendominasi bahagian tengah padang sambil mengharapkan Luis Suarez dapat mengucar kacirkan pertahanan United.


Manchester United pula bergantung kepada gandingan Wayne Rooney, Ashley Young dan Nani untuk merencanakan serangan ke kubu Liverpool. Gandingan ini adalah kunci kejayaan Man Utd yang belum pernah tewas. Mereka berada pada puncak prestasi setakat ini. 


Apa-apa pun jangan lupa saksikan perlawanan Liverpool VS Manchester United live English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 15 Oktober 2011 secara langsung di Astro ESPN saluran 812. 


Keputusan @ result  Liverpool VS Manchester United live English Premier League (Liga Perdana Inggeris) 15 Oktober 2011 ini akan di kemaskini di blog ini sejurus perlawanan tamat...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget