Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Ucapan Pembentangan Bajet @ Belanjawan 2012 live oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Parlimen pada 7 Oktober 2011 (Jumaat) akan disiarkan secara langsung menerusi stesen televisyen tempatan dan portal Perbendaharaan Malaysia. 


Stesyen TV tempatan yang menyiarkan pembentangan Bajet @ belanjawan 2012 siaran langsung (live) adalah RTM, TV3, NTV7, ASTRO, TV ALHIJRAH dan BERNAMA bermula jam 4 petang. 


Untuk mereka yang mahu menonton Pembentangan Bajet @ Belanjawan 2012 pada 7 Oktober 2011 secara live streaming di internet, anda perlu melayari portal Perbendaharaan Malaysia di http://www.treasury.gov.my 


Teks ucapan belanjawan 2012 dan Laporan Ekonomi 2011/2012 juga boleh dimuat turun dari portal berkenaan sejam selepas Perdana Menteri membentangkan belanjawan. 


Ucapan pembentangan Bajet @ Belanjawan 2012 juga boleh diakses melalui mobile web http://www.treasury.gov.my/bajetmobile, pautan RSS di http://www.treasury.gov.my dan pautan menerusi laman web agensi di bawah Kementerian Kewangan seperti Kastam DiRaja Malaysia, Bank Negara Malaysia, Suruhanjaya Sekuriti dan Lembaga Hasil Dalam Negeri.


Jangan lepaskan peluang menonton dan mengikuti pembentangan Bajet @ Belanjawan 2012 secara live di TV mahupun di internet pada 7 Oktober 2011 ini. Bagi yang terlepas menontonnya, tak perlu bimbang kerana  kami akan menyiarkan initpati dan ringkasan Bajet @ Belanjawan 2012 ini di blog ini sejurus ucapan tamat....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Unknown said...

time ni peniaga yg dah siap sedia naik kan harga barang..

huhuhuu

Sharinginfoz said...

harap2 banyak pelepasan kali ini

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget