Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Jersi Baru Manchester United Musim 2013/2014 (Home)



Jersi baru Manchester United (home) musim 2013/2014 telahpun dilancarkan. Jersi baru Manchester United 2013/2014 ini masih mengekalkan Aon sebagai penaja dan Nike sebagai penaja jersi dan pakaian sukan rasmi. 


Menurut sumber, jersi baru Manchester United ini dililhamkan dari jersi Manchester United pada zaman kegemilangan pada tahun 90'an. 


Jom kita terjah jersi baru Manchester United (home) musim 2013/2014 ini dengan lebih dekat :-




Sekali imbas jersi ini nampak seperti kosong dengan tiada corak di bahagian depan jersi. Jersi kali ini tampil dengan kolar berwarna hitam selain terdapatnya 3 butang di bahagian leher jersi.




Dengan adanya kolar ini pastinya mengingatkan peminat United tentang lagenda Eric Cantona yang gemar menaikkan kolar jersinya semasa menyarung jersi United. 


Terdapat 2 lapisan kain di bahagian kolar iaitu warna hitam di bahagian depan manakala jalur hitam dan kelabu pada bahagian belakang kolar. 




Di dalam kolar hitam itu terdapat tenunan lambang 'Red Devil' dan moto 'Forged in Industry, Striving for Glory'.


Menurut Nike, design jersi ini di inspirasikan untuk menraikan kegemilangan Manchester United dan bandar Manchester sebagai kawasan perindustrian utama dunia yang menghasilkan kain kapas pada tahun 1800an. 


Apa pendapat anda tentang jersi baru Manchester United 2013/2014 ini? Cantik tak? Apa-apa pun semoga pengurus baru United, David Moyes mampu menggalas tugas dengan baik dan mencipta lebih banyak kejayaan seperti yang dilakarkan oleh Sir Alex Ferguson sebelum ini....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Unknown said...

Terbaik!!singgah2 la blog saya ya...;-)

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget