Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Cuti Hari Raya Aidiladha 26 - 28 Oktober 2012



Cuti Hari Raya Aidiladha kali ini ialah dari 26 - 28 Oktober 2012 (jumaat, sabtu dan ahad). Hari Raya Aidiladha atau turut dikenali sebagai Hari Raya Korban atau Hari Raya Haji 2012 jatuh pada 26 Oktober 2012.


Oleh itu cuti Hari Raya Aidiladha kali ini adalah selama 3 hari (jumaat, sabtu dan ahad). Walaupun hari khamis (25 Oktober 2012)  masih lagi hari berkerja namun ramai yang mengambil cuti pada hari khamis untuk pulang ke kampung menyambut Hari Raya Korban ini.


Lalu lintas di beberapa lebuh raya dilaporkan akan bergerak perlahan terutamanya yang menuju ke utara dan pantai timur apabila warga kota mula bertolak untuk pulang ke kampung sempena sambutan Aidiladha.


Maklumlah Hari Raya Korban di Pantai Timur terutamanya di Kelantan dan di utara Malaysia disambut meriah malah lebih meriah dari Hari Raya Aidilfitri. 


Memandangkan cuti hanya 3 hari ada dikalangan kita tidak pulang ke kampung halaman lalu menyambut Hari Raya Haji di Ibukota sahaja. 


Jalanraya dijangka kembali sesak pada hari ahad, 28 Oktober 2012 apabila ramai yang akan pulang ke ibukota. Maklumlah hari Isnin ramai yang akan kembali berkerja.  


Tak kiralah di mana anda berada menyambut Hari Raya Korban ini yang penting sama-samalah kita meraikannya dan sama-sama nenjalani ibadah Korban....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget