Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Cuti Umum Hari Malaysia 16 September 2012 (Ahad)



Hari Malaysia yang disambut pada 16 September 2012 diisytiharkan sebagai cuti umum. Cuti umum Hari Malaysia 16 September 2012 kali ini jatuh pada hari ahad.


Cuti umum Hari Malaysia yang jatuh pada hari ahad akan di bawa ke hari isnin (17 September 2012). Ini bermakna rakyat Malaysia akan bercuti selama 3 hari (sabtu, ahad dan isnin).


Pastinya cuti 3 hari ini akan digunakan sepenuhnya di kalangan kita untuk mengadakan sambutan Hari Raya Aidilfitri memandangkan Syawal kian sampai ke penghujungnya. Ada juga dikalangan kita yang akan pulang ke kampung halaman. 


Untuk makluman, sambutan Hari Malaysia 2012 kali ini akan di adakan di Bintulu Sarawak dengan tema kali ini "Janji Ditepati Rakyat Sejahtera".


Program sambutan kali ini lebih menumpukan kepada penegasan tentang tarikh keramat penubuhan Malaysia pada 16 September 1963 yang boleh dihayati serta melibatkan rakyat secara penuh.


Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Malaysia buat seluruh rakyat Malaysia dan selamat bercuti panjang...Berhati-hatilah di jalan raya. Ingatlah orang yang TERSAYANG...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~~

Comments
1 Comments

1 comments:

Anonymous said...

tp byk bos swasta xambl pduli.mcm tmpt sya kerja.sptutnya jbt buruh serbu n selidik.cuti tahunan pn xdak.dh 5thn kerja.

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget