Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Keputusan Separuh Akhir Muzik Muzik 28 Minggu ketiga 22 November 2013 akan diumumkan sebentar nanti.Separuh Akhir Muzik Muzik 28 Minggu ketiga 22 November 2013 ini akan bersiaran langsung (live) dari Studio Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam dan disiarkan di TV3. 


Inilah dia senarai lagu yang bertanding dalam Separuh Akhir Muzik Muzik 28 Minggu ketiga 22 November 2013 :


1. Bahagiamu Deritaku (Hafiz Suip) Komposer: Ly, Lirik: Baiduri

2. Ikut Rentakku (Jaclyn Victor) ciptaan penuh Edry Abd. Halim

3. Bosan (Stacy) Komposer: Audi Mok, Lirik: Omar K

4. Kembali (Akim Ahmad & Stacy) ciptaan penuh Akim Ahmad

5. Anugerah Hidup (Estranged) Komposer: Estranged, Lirik: Richael L. Gimbang

6. Dwihati (Yuna & Aizat) Komposer: Anas, Lirik: Aizat & Noh Salleh

7. Rumah Kita (Hujan) ciptaan penuh Noh Salleh

8. Jagalah Diri (Jaclyn Victor) ciptaan penuh Edry Abd. Halim



Inilah dia lagu yang layak ke Anugerah Juara Lagu ke 28 :


1. Penglipurlara - Hazama  feat The Penglipurlara

2. Takkan Terpisah - Black

3. Bahagiamu Deritaku - Hafiz

4. Aku Pelat - Salam Music

5. In love in you - Noh Salih & Aizat Hamdan

6. Bosan - Stacy

7. Kalau Aku Kaya - Altimet Feat Awi Rafael

8. Hanya Aku - Hyper Act

9. Tanda Tanya - Azlan & The Typewriter

10. Sahabat - Najwa Latif, Sleeq dan Sham Kamarul

11. Ikut Rentakku - Jaclyn Victor

12. Kau Yang Terindah - Alyah




Tahniah kepada semua lagu yang layak ke Anugerah Juara Lagu ke 28....




Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget