Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted



Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 2012 akan di adakan di Sitiawan, Perak pada 28 Januari 2012 ini. Rumah Terbuka Tahun Baru Cina peringkat kebangsaan ini akan dirasmikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. 


Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 2012 ini dijangka turut dihadiri pemimpin MCA dan Menteri- Menteri Kabinet dan jmulah pegunjung dijangka seramai 40000-50000 orang. 


Turut akan memeriahkan majlis ialah artis-artis tempatan dan artis antarabangsa. Majlis akan dimulakan jam 6 petang dan dijangka tamat sekitar 11 malam. 


Kepada penduduk sekitar Sitiawan Perak anda semua dijemput hadir bagi memeriahkan acara ini. Manalah tahukan ada rezeki angpau untuk anda tahun ini dari Perdana Menteri. Maklumlah pilihanraya dah dekat. Kalau tak dapat angpau, dapat limau mandarin free pun jadi lah...



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Anonymous said...

selesai jugak kerja rumah saya ~ thanks !

Anonymous said...

selesai homework saya ~ thanks ^^v

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget