Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Menang 2 Tiket Free Menonton Filem Sekali Lagi !



Baru-baru saya dimaklumkan oleh pihak KRU Studios bahawa saya telah menang 2 tiket free menonton filem Sekali lagi lakonan hebat Shaheizy Sam, Lisa Surihani dan Mia Sara Nasuha dalam sebuah contest yang dianjurkan oleh KRU TV.


Untuk rekod, ini kali ke 2 saya menang peraduan yang dianjurkan oleh pihak KRU. Yang pertama dulu saya menang 2 tiket free menonton filem Magika.


Inilah dia senarai nama pemenang yang diumumkan secara rasmi di Facebook Fan Club KRU TV :-




'Kembara Berkelana' itu nama saya di Facebook. Unik kan nama ni. Gambar di profil picture saya tu bukan gambar saya tapi gambar adik kawan saya. Saje letak sebab nampak comel bangat !.


Nak tahu tak apa slogan yang saya tulis sehingga boleh menang contest ini? Jom kita terjah :-




First time dalam hidup ini tulis ayat yang JIWANG habis. Nak pulak tulis di Facebook yang semua orang boleh baca. Kalau ada nak muntah atau gelak silakanlah tapi realitinya saya bukanlah seorang yang jiwang apatah lagi romantis. 


Sebenarnya saya tak berminat sangat nak tonton filem melayu di pawagam kecualilah jika tema filem filem itu benar-benar lain dari yang lain seperti filem Hikayat Merong Mahawangsa dan Magika. 


Kalau filem yang 'biasa-biasa', biasanya saya rela lagi tunggu di tayangkan di TV pada Hari Raya pada tahun hadapan.   


Tapi filem Sekali Lagi ini saya teruja nak tengok sebab ada....




Sebab ada LISA SURIHANI dan MIA SARA NASUHA ! Seriously saya minat betul tengok 2 insan comel ini lebih-lebih lagi apabila mereka digandingkan bersama hehe..


Memang sekarang ini kalau nak dapat kutipan box office senang je, panggil je pelakon popular dan cantik berlakon macam Lisa Surihani ini. Confirm ramai lelaki beratur beli tiket. Kalau nak tarik penonton perempuan letak je Shaheizy Sam. 


Apa-apa pun terima kasih buat KRU TV yang memilih saya sebagai pemenang contest ini. Tak tahu nak ajak siapa menonton filem ini. Kalau ajak si A apa kata si B, kalau ajak si B si A akan kecewa. Hmmm...


Velasrizal Rodriguez


Adios~~~~

Comments
4 Comments

4 comments:

Ms Haslina said...

tahniah dik. rajin tul dia join contest.

support movie kita.
;))

Noor Fatin said...

wow! baguslah tu. hehehe tahniah awak! selamat menonton!

Zura Tahir said...

tahniah menang tiket 2...jiwang betul slogan tue...hahahha..dh gelak dh pun..

patunghujan a.k.a cik teruterubozu said...

apa kata ajk Cik patunghujan?huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget