Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Dah Dapat 2 Tiket Free Menonton Filem Sekali Lagi !



Masih ingat lagi entri menang 2 tiket free menonton filem Sekali Lagi ? Just nak update di sini saya dah dapat dah 2 tiket free ini. 


Baru-baru ini saya bertemu dengan wakil pihak KRU TV di KRU Studios untuk mengambil tiket ini. Menurut wakil KRU TV ini, saya adalah pemenang yang pertama yang mengambil hadiah ini. 


Inilah dia tiket yang saya menang itu :-





Paling mengejutkan ialah pihak KRU TV ini tahu kewujudan Blog Aku Dan Sesuatu ini. Menurut beliau, pihak KRU mempunyai sistem untuk mengesan sebarang bentuk penulisan setiap hari di internet mengenai KRU. 


Rupanya mereka telah menjumpai entri menang 2 tiket free menonton filem Sekali Lagi pada hari saya ambil tiket itu. Memang hebat betul sistem mereka ni !


Apa-apapun tak sabar rasanya nak dating dengan heroin filem Sekali Lagi ini iaitu Lisa Surihani dan Mia Sara Nasuha di pawagam. Maklumlah 2 watak utama dalam filem ini comel bangat !




Dapat dating di pawagam pun jadilah. Kalau dapat dating betul-betul memang macam bulan jatuh ke riba lah. Itupun kalau saya ada Lamborghini biru baru Lisa nak pandang kot (sori terbuat cerita mengarut). 


Siapa-siapa yang teringin nak dapat hadiah menarik apa kata jom ramai-ramai klik "Like" di Facebook Fan Club KRU TV. Anda boleh menyertai contest yang dianjurkan dan berpeluang memenangi hadiah yang menarik. 


P/S : Masih tak tahu nak ajak siapa menonton filem ini. Kalau ajak si A, apa kata si B. Kalau ajak si B, si A akan kecewa hmm....



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
2 Comments

2 comments:

Sharinginfoz said...

Tahniah bro, apa kata ajak si C

Sandokhan said...

wah! best nih!

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget