Aku Lihat Aku Fikir Aku Tulis...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube

You need to upgrade your Flash Player to version 10 or newer.

Ruang Iklan

Photobucket Be The Most Wanted ruang pengiklanan Be The Most Wanted Be The Most Wanted
Be The Most Wanted Be The Most Wanted Maxis Maxis Be The Most Wanted

Alexis Sanchez Sah Berpindah Ke Barcelona !




BREAKING NEWS


Barcelona telahpun melengkapkan perpindahan pemain sayap Chile, Alexis Sanchez ke Nou Camp dengan yuran perpindahan berjumlah £33 million dari Udinese dengan kontrak selama 5 tahun.


Alexis Sanchez, 22 tahun, akan menyarung jersi nombor 9 (bekas milik Bojan Krkic yang berpindah ke AS Roma). Sebelum ini Sanchez merupakan pemain yang turut menjadi buruan Manchester United, Chelsea dan Manchester City.  


Walaupun mempunyai reputasi hebat di Serie A bersama Udinese, namun beliau gagal membantu Chile ke peringkay separuh akhir Copa America 2011 baru-baru ini. 


Alexis Sanchez ini dijangka akan merebut tempat sebagai pemain sayap bersama David Villa, Pedro Rodriguez dan Juaffren.




Ramai yang mengatakan corak permianan Alexis Sanchez adalah sama dengan bintang Real Madrid, Cristiano Ronaldo tapi beliau tidak mahu di bandingkan dengan Ronaldo.


Kini kapten Arsenal, Cesc Fabregas menjadi pemburuan seterusnya oleh pengurus Barcelona, Pep Guardiola. Beberapa rundingan dengan Arsenal sebelum ini menemui jalan buntu.    


Laporan terbaru menyatakan bahawa AC Milan telah mengemukakan bidaan yang lebih tinggi dari dari Barcelona untuk khidmat Cesc Fabregas. 


Di harapkan jika Cesc Fabregas meninggalkan Arsenal, Arsene Wenger akan mendapatkan pemain yang berkaliber untuk menyarung jersi Arsenal bagi menggantikan Fabregas jika tidak mahu berputih mata tanpa sebarang trofi musim depan.... 



Velasrizal Rodriguez



Adios~~~~~

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

    ShoutMix chat widget